"Som det ser ut nu tänder jag inte på levande tjejer"

Tack TomTom för ovanstående smakfulla citat.
Jag sitter på jobbet med Simon. Simon är min arbetskamrat som jag jobbar med. Simon gör allt jobb och jag leker på ansiksboken. Igår tappade jag bort Albin, men han dök upp igen i Falun fick jag höra. I tisdags var jag en pruttfull styltbralla. Var och lekte på Velvet tillsammans med ett miffo, en enarmad bandit och en hög tysk. Utslängd blev jag också. Men jag minns det inte. Det är en intressant grejj förövrigt, att man aldrig kommer ihåg att man blivit utslängd. Och när vi skulle gå hem till tysken som bor ca 6 meter från velvet gick jag vilse. Jag var helt vilse i pannkakan och gick en mil, hamnade i en förort, ångrade mig gick hem till tysken och sov på ett golv på ett täcke. Tyskens jacka tjänade som täcke. 

Onsdag borde ha varit jobb, men det minns jag inte heller. Eller det kanske var torsdags. Nånting var det allafall. 
Idag är det marknad och jag ska köpa en byxa. En byxa är ett bra köp, men oftast dyrt om det inte kostar 100:- bra köp. 

Jag har förövrigt kommit fram till att flickor blir nipprigare på torsdagar.  En stor studie jag tagit del av och utfört. En bra studie. 

Nu sökte Rickard en Pizza-tecknare och jag ska nästan jobba. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0