Jävla trångkaka (tight-cookie)

Och Klas lever också ser jag. Fin skit.

Jag har inte gjort något alls de senaste timmarna. Jag har iofs ätit en mack och slägnt en macka. Jag var på Macken igår. haha. Men det var jag faktist. Jag köpte lite bröd, smör, salami och gurka... 160KRONOR. Jävla styltbrallor. sjukt.

men gott vare.

Post-it lappar är grymt bra att ha. Man ritar ögon på dem och sätter över ögonen. då ser det ut som att man är vaken men kan blunda och sova. Fin skit.

Nu hetsar Simon sönder och sjunger en konstig sång. Han ger mig konstiga papper och skriker Bakka Bao Bakka Bao. Om jag skriver på den där skiten kommer jag väl vakna upp som Bukkaki-slav i Indonesien med en äggkopp i munnen och kåda mellan skinkorna, nu vet jag inte var jag pratar i. signar ut slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0