Jag har målat skor

Kvällen(inklusive dagen) har varit tämligen intressant och uppfinningsrik. Först lekte jag på staden med simon. Vi lekte karusell och klädhandling. Sen kom TomTom och Richard och lekte med oss. Vi lekte kasta sönder tallrik och sen köpte vi mer kläder. Efter det blev Simon sjuk i huvudet och hoppade 65 meter bungyjump. Jävla miffo. Simon bajsade på sig och gick hem. Richard ville bli ren och jag gick till Jensens biffhus och mötte upp med Emma. 

Jag åt en biff som nästan var död. Efterblivet jävla rå i mitten. Blä. Annars gott och pannkaka är en bra ide. 

Sprang ner till stan och kollade på fjortisar och pekade på invandrande invandrare. När vi begav oss hemmåt hittade jag och Emma 2000 kronor i en bankolamaut. Skål. 

Grattis till Emelie som tog "studenten" idag. Tre år försent. oerhört bra. 

Imorgon skall det hälsas på i en stuga och mysas och ätas död biff.

JAg köpte tygskor och målade fint också. Mycket fint. Fin skit.

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG hittade dem :)

2009-06-09 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0