En stor stark och en skål jäger tack

Hallihallå dagboken. 

Trött är jag. Har druckit öl. Ska åka stuga. Ska äta revbensspjäll:) Fin skit. 

Jag tror att alla utom jag var fulla igår. Surt? nja lite kanske. Men jag hade mys. FuckY`all.

Det har ju varit oförskämt fint  väder idag vilket är en bra anledning till att gå barfota. Barfota är i sig självt en dålig idè. Jag har sparkat på en såg och fått ett hål i varje fot. Jag har hoppat lite på tistlar(det är roligt!!) och jag har sprungit runt på diverse getingar och annat skit. Bra ide. Fin skit. 

Nu ska jag döda skog och ät döda djur. Emma har tight bajja. Fin skit!. 

Pussinull

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ingen tight bajja !

2009-06-09 @ 23:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0