Lay all your love on meeeeee

Så sitter man på jobbet och nöter då... Whoppi.

Bacon kommer ner nu i veckan och vi uppgraderar även lägenheten till en tvåa med bröst. Oerhört bra.

Rast på jobbet, kaschlack och så vidare.

Jag och Maxi är för övrigt pojkvänsmaterialen numero uno, för er som inte visste det. Vi kan rensa avlopp, dela säng, diska, laga mat samt att jag har utvecklat förstoppning. Den som inte älskar oss har inte kommit in i puberteten än. Och ni som inte kommit in i puberteten är välkomna ni också.

Nu ska jag hinka i mig litervis med kaffe, kissa fler gånger än en inkontinent diabetiker samt bråka med arga taxichaffisar.

Stora krattulationer på vår allas älskade Klara som fyllde stor flicka igår. Du ska komma ner och vara oanständigt full och fasansfullt glad snart, bara så att du vet. Sparka fram ett körkort också. You can do it.

Jag tror faktiskt inte riktigt att våra familjer har förstått hur duktiga vi faktiskt är. Vår lägenhet är oerhört städad, vi har ingen disk som ligger och samlar mögel, vi byter sängkläder när de är befläckade samt har upptäckt att vi är grymt grymma på att laga mat. Stora tack till uppfostringsansvariga som har lärt oss mucho i köket.

Vi är även väldigt lugna och rationella i farliga miljöer. Häromdagen började spisen brinna (Det är INTE ett tecken på att vi är dåliga, det är ett tecken på att vår matlagning är avancerad. Köken i Hells Kitchen börjar också brinna ibland. Faktiskt.) och vi handlade snabbt, effektivt och på ett helt korrekt sätt. Maxi, som hade en stekpanna full med stekhet olja, backade undan och jag släckte elden med en skärbräda. Jag slängde INTE vatten på den brinnande oljan, för det hade varit dumt. Sen stängde vi alla dörrar, öppnade alla fönster och skadan var obefintlig.

Nu börjar jobbet. God natt.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: Din sambo

Albin... vi har aldrig bytt sängkläder. Du har blod på ditt täcke och jag har oboy på mitt... Men annars bra...

2009-01-13 @ 10:04:18
Postat av: Svalka

Ni kanske har bytt med varandra?



Rådigt ingripande vid oljebrand. Dutti.

2009-01-19 @ 11:19:22
URL: http://verschmelzung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0