Mauro, lår och rännskita

Oerhörd helg. Ja, tack. Nej tack.

Maxi och jag var krassliga i slutet av förra veckan. Det resulterade i att vår toalett också blev krasslig. Eller i alla fall utnött, arg och förtidspensionerad. Ungefär som Gustav alltså.

På tal om Gustav så har han parkerat sin säng hos oss, sina kläder i vår garderob samt lyckats laga en trasig fjärrkontroll med en brödpåseförslutare och en ölflurp. Han är galen.

Lördag var vi vakna igen och tänkte ge vår toalett lite vila, så en dunk vin inhandlades och utgången var ett faktum. Här lyder nu min subjektiva minneslucka från bravaderna:

För att förkorta inlägget sätter jag igång historien efter förfesten. De flesta åkte buss. Jag, Gustav och Daniel åkte bil då Daniel var nykter och kunde köra. Tut, tut och så var vi i stan. Daniel kunde inte fickparkera vilket resulterade i att Gustav brände upp sitt finger på ett grenrör. Poff, via gratis kaffe så var vi gratis på Centrum. Cred Sanna för det, men jag och Maxi tog på oss all ära. Sen kom vi på att garderob är en bra pryl så jag och Gustav gick och tog ut pengar, med visst uppehåll då vi behövde få Gustavs tumme välsignad av en galen tant. Centrum, öl och pakistanier, saker gick konstigt, mer öl, konstigare. Alla var arga, Maxi var ost. Sen slutade han vara ost och försvann. Det gjorde också min mobil. Jag försökte returnera en halvdrucken shot som jag sen drack upp själv. Sen stal jag fem öl från ett tomt bord,  upptäckte att Maxi var borta, tappade bort Tina, hittade Sanna och var helt plötsligt hemma. Väl där blev vi nakna, tömde vinet, förpestade toaletten och otukt var ett faktum. Fel lår, fel hål och minnesluckor.

Dagen efter vaknade vi och hade tappat bort Maxi, minnet, mobilen, bilen och min plånbok. Allt återfanns förr eller senare, no need to worry.

Nuff said.


Svar till Sandra: Nä, ingen kallelse här inte. Inte vad jag vet. Har vi blivit kallade vore det grymt om någon berättade det för mig ^^


Nu är det bäst att jobba så att man har råd med mat. Mat är för övrigt en stor passion, dock ingen melon.

Nattvakt.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har inte heller blivit kallad. Vilket verkar lite skumt eftersom vi är vittnen:S

Jaja får se vad som händer i morron.

2009-01-20 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0