granen raskar över räven

idag har jag varit i skolan, idag har jag haft biologi, idag har jag pratat om genetik, idag har jag upptäckt att jag har dominanta anlag.

nu har jag världens bästa plan! då mina anlag är väldigt dominanta (vilket jag gärna vill tro i alla fall) tänker jag hitta en hona med väldigt recessiva anlag och avla avla avla för att sedan få en koloni med min perfekt avkomma. Mitt slutmål med denna process är att jag och min perfekta avkomma ska bli världens härskare! mohahahaha

/das alfaschnabel

Kommentarer
Postat av: ebba

antingen har du eller jag missuppfattat lektionen totalt hehe (GISSAR PÅ DIG)

2009-01-16 @ 15:32:14
URL: http://stopover.blogg.se/
Postat av: hanna

Klas du måste ha missuppfattat hela lektionen! Ebba har nog rätt ... som vanligt!

2009-01-17 @ 14:48:46
URL: http://hannabjoorklund.blogg.se/
Postat av: klarrvelius

sluta hacka på mig =(

2009-01-17 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0