Bobbys ved och munkar

Jobbet igen. Det blir bara bloggande från jobbet nuförtiden då vi inte har internet hemma. Get used to it.


Min bordsgranne har en hamster på sitt bord. Den har hatt och tårta, och det är mer än vad jag har. Jag har några ledsna hemrullade cigaretter utan filter, ett omättat kaffeberoende samt ett tandkött som är lite överallt.

Imorgon kommer storebror Bacon ner med sitt liv och min dator. Jag har saknat min musik oerhört mucho så det ska bli fint att pumpa lite Hoffmaestro, Mange och Eldkvarn.

Nu raggade jag upp skjuts till imorgon också, så vi slipper lägga våra dyrt förvärvade slantar på trötta bussar 'n shit.

Snart slutar rasten, så några visdomsord till hinner jag nog inte med men skriva lite kan jag nog plottra ner eller något för den här meningen var jättekonstig men jag orkar inte ändra den.

Vi har skrivit ner jätteviktiga regler till vår lägenhet, Arken. Reglerna är oerhört bra, förutom att Maxi inte kan räkna, så en regel är att räkning är överskattat. Sex är för övrigt någonting fint mellan en eller flera människor.

Maxi är sjuk, badar, vårdar sin dick och läser om otukt och droger. Ja, Rocky alltså.

Livet är en bra pryl när det är bra, i övrigt är det ganska dåligt.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0