Bananarama

Falun börjar bli ett bättre ställe och fungerar nu istället som huvudet på lenny kravitz, saker och ting är liksom fortfarande lite luddiga. men vi är på väg på rätt väg åt rätt håll!

idag har jag slutat vara arg och blivit glad, otroligt glädjande måste jag säga, jag började liksom få lite träningsvärk i käkarna. Jag har nämligen börjat ta ta i mitt liv, mina relationer, mina passioner och mina meloner. skolan är inte en melon och får därför sova lite till, men imorgon tänker jag överraska och sova i skolan istället för hemma, det är så tråkigt att sova ensam.

Nu tänker jag sova eller passa på att skriva en låt om en banan medans inspirationen håller i sig, jag såg nåmligen en neger. jag vet, nu tycker ni att jag låter som en sån där nazzazizuzist men så är inte fallet, min tanke är helt korrekt då han faktiskt sjöng om en negerboll!

på fredag ska jag förövrigt vara stilmodell och bli världskänd i falun, sug på den snorren!

hmm, jag hittade just ett trasigt ben i ett glas, det här stället bärjar kännas som jönköping.....

/das alfaschnabel

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fråga till abin:

Har du fått kallelse till rättegången?:O

2009-01-15 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0