Piskfinnar med potatissås

En annan sak som är fruktansvärt jobbigt, det är dumma idiotfjortisar som chattar via sina bloggars kommentarfält, och de gör det inte som en någorlunda begåvad idiotfjortis, utan de gör det helt åt helvete dåligt. Alltså, en fjortis skriver en kommentar i en annan fjortis blogg, den andra fjortisen svarar på kommentaren, men inte i sitt eget kommentarfält som en normalt funtad människa hade gjort, utan fittungen skriver sitt svar i den första fjortisens kommentarfält i dennes blogg. Hur enkelt är det att ha översikt över diskussionen då? Jävligt tur att snorungarna är för dumma för att kunna föra några diskussioner av vikt i alla fall.


Nog klagat, idag firar Klas ettårsjubileum med nytt hår vilket jag ska fira med att klippa av mitt, som då är en smula äldre. Några dagar i alla fall. Sen är det dejt med Klarrekuken. Whopdido

Nu orkar jag inte skriva mer på en stund, och jag hinner inte heller för den delen, för jag måste äta frukost och flytta mitt trötta arsle snart. Puss

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0