Alla för en, och alla för en mindre

"vi har mycket drin att vicka" - Maxi

Nu hamnade vi på förfest, Johannes är en bra lägenhet och Anna är bra tuttar. Jonas är en soffa, Maxi röker och Jannike är hysteriska skor.

Idag försvann tyvärr Gustav, vår käre Bacon, upp till Dalarnas sälla jaktmarker igen. Detta på grund utav att han hyser respektabel och grundlig kärlek till sin käre Alex. Detta bör man inte driva med, men eftersom jag vet att han älskar mig vad jag än säger så säger jag "toffel" i falsett. Det gör mer effekt när man hör det, jag lovar.

Men han försvann, jag och Maxi återupptar vår ädla jakt på ett riktigt liv och bjöd hem en uppsjö blondiner och en brunett på förfest. Det gick bra, och alla var blonda med undantag för brunetten (och Maxi som bestämt hävdar, hans sexuella läggning till trots, att hans hår är sendré-färgat).

Jag har aldrig, sup dig full och andra fyllelekar senare hamnade vi på förfest hemma hos fotofragen Johannes, där vi dricker vin och vinar drick. Tack och hej.

Nu tröttnade jag och uppdaterar bloggen så fort jag kan.

En stor känga till Klas som bryr sig sjukt mycket mer om http://germsofperfection.blogg.se än vår blogg. Ni som har tillgång, slå honom, och ni som bryr er, säg till honom att slänga sig ner hit för att leka med oss.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0