Livet som leker med lekar

Nu vaknade bloggen igen. Den har varit ganska så sovande den senaste perioden beroende på en mängd faktorer som jag inte är ansvarig för. Felet är helt och hållet Albins och Tele2s.
Jag har sedan senast varit väldigt jobbande och gjort fina saker med min fina flicka. Gustav bor i Svampen med oss en vecka. Han är fortfarande fet och luktar sopor. Albin har under våra fem månader i jönköping haft fem olika jobb och inte lyckats på ett enda. Bra.

Det är sommar i vårat eter. Mycket blommor och en fjäril.

Nu ska jag tjäna pengar. Ha en fin dag =D

Kommentarer
Postat av: Klara

Roligast att bloggen finns, verkligen.



Tengo trato con Ebba y vamos a ver House

Jag umgås med ebba och kollar på House

2009-04-28 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0