Vuxenpoäng; We`re doin it right!

Jävlar i min lila låda va vuxna vi är. Oscar och Albin är på IKEA och införskaffar nödvändiga ting för vår fortsatta existens. Och jag har precis skrivit klart århundrateds bästa jävla Curriculum Vitae, som jag ska kasta ut på varenda jävel som råkar ha ett jobb.

Sitter förövrigt och pratar med Felicia. Felicia är en sån där blond som Albin och Klas sprang på på krogen förra helgen och båda två verkar helt jävla betuttade i flickstackarn, så jag tänkte att då måste ju jag ta reda på vem fan hon är. Hon verkar vara en trevlig prick.

fe(felicia)

Fabian var här igår och städade vår lägenhet, vet inte varför men jag höll käft och tittade på. Fabian är förövrigt en väldigt trevlig prick.

Saknar lite folk från falun, specielt saknar jag Klas, Tjock och Klara. Men det jag saknar mest är alla intriger som bara kan uppstå i Falun.

Jag sluddrar mest nu märker jag, ska sluta med det och bege mig till stan och titta på saker och se världsvan ut.

Puss i jumsken// SnubbelStöd af SchnabelKäse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0