Vem var vi?

Dickens dick. Igår spårade ut totalt. Jag tror just jag slog rekordet i spenderade pengar på krogen utan att minnas det. 2200 kronors minneslucka, tack och god natt. Jag brände 2200 och Oscar 1100. De enda pengarna jag minns att jag spenderade var 10 kror. Dickens dick.

Vaknade imorse av att jag skallade en vägg. Ragglar upp för att lämna av enorma mängder illaluktande dynga i toaletten, hittar Maxi i köket där han ligger ensam efter att en tjej som ingen vet vem det var, och Maxi antar att han låg med, hade dragit hem. Gårdagen var ett typexempel på katastrof och mönsterfylla då vi, tydligen, drack enorma mängder alkohol utan att må dåligt/däcka/göra bort oss totalt. Vi gjorde bara bort oss litegrann, såvitt jag vet.

Minnet mitt förefaller förfalla. Falleri fallera. Jag börjar tappa bort mig ungefär när Maxi beställde in tolv öl samtidigt, och då hade inte ens Oscar kommit dit än. Sen gick allt åt skogen, jag vet någonting om att vi hamnade på Centrum där jag raggade på e ful brud tills jag upptäckte att hon var ful, sen återgick jag att ragga på Ester, åt Maxi, vilket är det enda jag vet att jag har gjort, varför jag nu gjorde det.

Mingelmaxi

Här är förövrigt mingelbilden det pratats om tidigare. Flickan är för oss totalt okänd och Maxi, när han såg en kamera, tog bara tag i henne och lyfte upp henne utan att ens ragga på henne först. Det kan man avläsa av hennes min.

Om någon tog något kort eller vet någonting om vad jag gjorde igår är den för övrigt varm välkommen att höra av sig.

Minneslucka upphittat, återlämnas mot beskrivning.

Så fort jag nyktrat till så klämmer jag upp helgens alla citat också.

Olof Palme diskar faten.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: ebba

men nej

2008-11-20 @ 14:14:32
URL: http://ebbaac.blogg.se/
Postat av: Olof

haha <3

2008-11-20 @ 20:12:40
Postat av: Ester

Jävla stolpskott är vad ni är

2008-11-20 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0