Vem har lagt pungkulor i soppan?

Jag känner att det här börjar ta fart igen! Ny design, nya inlägg och premiär för vår fjärde skribent. Kalas är ett kalas.

Jag är pepp på party, som vanligt. Men vart är partyt? Försvunnet, som vanligt. Så nu ska jag skaka på högtryck innan jag motvilligt beslutar mig för att se på tv ikväll, vilket kanske kan vara nyttigt då jag endast har 21 öl, en femkrona och tre plektrum att leva på tills nästa studiebidrag.

Men, jag är inte helt uppgiven. Tänk för att jag har fått jobb! Jag ska bo i en tomte, kasta karameller på barn, fråga vad de vill ha i julklapp för att sedan visa dicken och springa iväg. Så, ni alla i sundsvall som läser vår kära blogg, vill ni se dick ska ni söka upp en tomte som luktar öl den sjunde december. Har ni tur får ni dessutom smaka på mina karameller.

Jag har faktiskt inte så mycket mer att dela med mig av idag, det jag ville säga var mest det att Britney Spears var bättre utan hår, då kunde man i alla fall spegla sig i henne hjässa!

/das alfaschnabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0