VALVAKA =D





Dags för val i Amerikatt, och jag och mina kära, så kallade, vänner hejjar på den hippiga svarta killen och inte på den trötta farbrorn...
För att formulera det som klas "Fett nice om den svarta vinner, då blir det presidentmord. Coolt." Så ikväll ska vi sitta uppe hela natten och kolla på Filip och Fredrik som håller valvaka. Vi ska nog äta flingor också. Och kolla på när Palin gråter.... I HD-FORMAT!!!

Just nu så sitter jag hemma hos albin. Men albin är någonannanstans. Han jobbar med sin mer än vanligt förvirrade pappa (se: Jesper). Klas har slutat skolan så jag ska snart gå dit och fördriva tid.

Gustav jobbar nog och luktar illa.

Jag tror inte Gustav vet att han har en blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0