Glögg och föltår

Jag börjar med de dåliga nyheterna, vi har fått klagomål! Jag satt under lunchen, på en stol vid ett bord, och slukade potatis och fiskfriletter med sås (läs: sås med fiskfriletter). Då kommer det, som en blixt från blå himmel, en brunhårig blondinkrigare och sätter sig vid vårat bord. Vi konverserar ett tag vid bordet och hon fäller kommentaren "eran blogg är tråkig". Då vi vet att ni älskar oss förstod jag självklart att det inte handlade om våran skrivning, utan våran design. Såklart höll övriga deltagare vi bordet också med.

Då är min fråga till er, vad vill ni ha? Papiljotter och julgranskulor? Regnbågar och glitter? Pablo Picasso och Isabella Fucking Löwengrip (ni vet sån där tuttrosa bakgrundsfärg, så kan vi klä ut oss till abba också, för det vill ju folk se)?

Nog om det, design är ju ändå bara en designfråga


Och sen till det roliga!
Jag, lillebror tjock, och tjock, tjock, ska imorgon sätta oss i den snart nyinhandlade volvon och glida ner till Jönköping. Som sagt, jönköping ska skaka, dock tror jag att det är bilen som kommer orsaka de största skalven.

Det vi saknar nu är folk som vill följa med, vi har tre platser i bilen.
- Du ska helst vara 18 då vi ska dansa, kräkas, kräkas, dricka, kissa och kräkas på krogen.
- Du får gärna vara av det kvinnliga könet
- Och ja, nu kommer jag inte på mer...

Inte mycket mer att säga!
Eller ja, det ska bli galet skönt med en reunion, ni har varit borta på tok för länge!


Gårdagens citat:
Jag: Kolla, där är julius
Ebba: Han borde göra något åt sitt hår
Jag: Jag tycker han är bra som han är
Ebba: Ja, han är sköön


Jaja jag hade väldigt kul åt det i alla fall!
Här kommer dock något som faktiskt är kul på riktigt.
En tatuering jag fann i skolkatalogen.


(kolla en bild, visst blev det mycket roligare nu?!)

Och jag som trodde att faluns kvot för fula tatueringar redan var full!


/das alfaschnabel


Kommentarer
Postat av: olix

gör en fin header claus! som tillexempel denna:



20307098.jpg" rel="nofollow">http://kissenisse.blogg.se/images/2008/kissenisse20307098.jpg

2008-11-13 @ 21:37:48
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: ebba

som sagt, endast torrjuck! ehe...

2008-11-16 @ 14:44:26
URL: http://ebbaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0