Tulpaner ska tulperas på marken

Nu är vi här! Lägenheten är grym, vi kommer stortrivas. Det pratas om pokerkväll ikväll, ölen är handlad och Maxi och Oscar lagar spagetti med köttbullar i köket. Vi har redan varit och handlat mat samt börjat installera oss i de olika utrymmen som finns att installera sig i. Det regnar men jag ler som en sol.

Jönköping verkar nice, vi har träffat en av Oscars grymma kompisar och sett en hel del mysiga damer samt att alla pratar sött.

Jag har för övrigt precis fått reda på att jag är i Småland... Det hade jag ingen aning om tidigare.

Snart vankas det mat och vi ska diskutera hur vi ska lägga upp den gemensamma ekonomin samt hur reglerna gäller när någon vill ta hem en date utan att ha två morgonrocksmongon som luktar omkring i lägenheten. Det här kommer nog gå bra. Alla är glada, ingen är ledsen och jag och Maxi såg en ko springandes på spåret i lokala Falköping. Skumt.

Vi har även gjort upp en klar bild hur samhället fungerar i Mullsjö, Habo och Bankeryd. Vi är grymma.

Ni får ta att skriva en rad eller två så att man vet att ni lever, för annars finns det ju risk att vi tror att vi skriver för döva
ögon (?) och det är ju tråkigt för då ser man inget av er. Va?

Med varma och burleska hälsningar, er kära Snabeldrake won dër Dopfeldick


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaså, Jönköping... Maxi hur gick det till?! Känns som att sist jag såg dig var du en knappt ens lovlig liten grabb som satt och åt (näringsrik?!) frukost på donken:) Haha!

Lycka till hur som helst och se till att inte bli ökänd redan efter första fredagen;)

2008-11-11 @ 20:56:21
URL: http://www.nathaliereveny.blogspot.com
Postat av: Klara och klara

JA, risken, eller låt oss kalla det chansen att vi inte lever är mycket rimlig, tack för ärlig omtanke.

Hade inte klagat på blinda.

2008-11-11 @ 21:51:23
URL: http://blogglösa
Postat av: Olle

Låter som ni har det bra. Lycka till. hoppa ni får det toppen i Jköping

2008-11-11 @ 23:35:51
URL: http://oohfree.blogg.se/
Postat av: Olof

Hey!

kolla kommentaren på en bild på dig maxi!



jiss om Intervjuoffer Dag 2:



Åh! Han heter maximilian va? Du måste ge mig hans msn (om du har) eller åtminstone hans efternamn. Träffade honom på kreta i somras!



(från http://jiss.blogg.se/)

haha :D

2008-11-12 @ 08:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0