Rubrikskub

Inte ofta jag skriver här kan man säga, mest för att jag ofta är för trött för att uttrycka mig i uttryck lika intellektuella som en blötdjursbuk. Oftast är jag faktiskt så trött att jag inte orkar läsa skräpet ens, så tack alla ni som faktiskt gör det. (Läs 'Hon som vill ligga igen och de som hatar oss så mycket att de orkar lägga ner tid på det.' )
För tillfället samhällshorar jag för fullt, (Läs: Jobbar) har ganska tråkigt ganska ofta och försöker få min nyförvärvade skitbil att hålla till Könköping en gång till.
Varför jag nu bidrar till att fylla ut vårat kära internet med mer skräp är helt enkelt för att jag drack nog mycket kaffe idag för att orka läsa denna blogg.
Varvid jag kom fram till att jag saknar att bränna de sista och de enda bensinpengarna, menade att ta sig hem med, för att istället helt glömma bort en hel helg. Detta betyder dock inte att jag inte hatar skåpinnehållet (OBS, inte mig själv, bara er) mindre, utan snarare mer.

Men skaffa er pengar att dricka upp flickor så gör vi om det snart.

/Tjock af BaekonSchnabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0