Om du var en fisk och jag var ett ollon. Vart skulle vi bo då?

Hej hej hallå dagboken. Det har varit lite bloggtorka den senaste veckan och det ber vi om ursäkt för. Det senaste dygnet har det dock blivit några inlägg, och det här blir mitt. Jag tänkte dela med mig av de oerhört intelligenta citaten som har droppats den senaste veckan och då framförallt under lördagskvällen.

"Fast det heter Nederländerna, men det är Afrika" - klas (avd. Geografi någon?)

"Jag har hasch på min tröja" - klas

"Jag bor i en saab" - Maxi
"Nej i en volvo" - Oscar
"Anders Eklund!!" - Klas

"Det jag äter smakar jord och starkt" - Maxi (avd. potatis med senap på.)
 
"Oj, nu kom jag över hela mig" - Maxi
 
"Jag har morot i näsan" - Klas

"Din mamma är muslim och din mamma är mystisk och du är stillastående" - klas

"Kan jag få majonäs på min morot" - klas

"Din mamma sitter tight på mig" - klas

"Jag har morötter på mitt knä" - klas

"Längre in" - Maxi

"Albin vill du bo i oss" - Maxi

"Klas hitade en telefon. Nej en potatis. Han äter den nu. Den samakar schampo" - Maxi

"Maxi har du kräkts på golvet?" - Gustav
"Nej, jag bara la den där" - Maxi

"Klas har ketchup i näsan" - Maxi

"Kan vi få en macka?" - Klas

"Jag hittade en morot i mitt hår" - Maxi

"Jag pruttade just, nu kan vi ha bubbelbad" - Klas

"Varför bor vi i brunt vatten?" - Maxi

"Hämta en bibel, vi ska röka" - Maxi
 
*Daniel kommer med en toarulle i handen*:
"Har du handkräm?" - Daniel
 
"Det är som alfapet, fast med mat" - Klas
 
"Min snopp är full av svarta saker" - Maxi

"Kolla Maxi, S.K.S.K.M.N, jag skrev nästan skamsken" - Klas

"Den här växten smakar schampo" - Maxi

"Står det IKEA? Jag trodde det stog kuk" - Maxi

"Försök inte fakea, stoppa in den i munnen" - Maxi
 
"Klas, ketchupar du?" - Maxi
"Nej, jag bara blöder lite" - Klas

"Smaka den här plasten, den smakar korv" - Maxi
 
"Var fan hittade du det?" - Maxi
"NEJ!" - Klas

"Var är min jacka, jag behöver mackor" - Klas
 
"Jag har din list i mitt huvud" - Klas

"Du ser sådär fitta ut" - Daniel

"Jag kissa i diskhon, det gick bra" - Maxi

"Jag hittade en toalett" - Maxi
"Jag hittade ost" - Klas

"Jag har smör här *fall*" - Maxi

"Alkohol är bra för själen" - Klas

"Jag tror jag är för tjock för att vara tjock" - Maxi
 
"Vem är vit?" - Klas

"Jag bor i din fot" - Maxi

"Var kom ostron in i bilden?" - Klas
 
"Hissen bor någon annanstans" - Maxi

"Jag vill dricka det där ljuset" - Gustav

"Jag äter en krukväxt" - Klas
 
"Jack Nicholson fick Oscar för bästa film" - Klas

"Jag tror det ligger i min tutte" - Klas
 
"Den är såhär dyr och slät" - Gustav

"Maxi, har du ätit växter idag?" - Klas
 
"Fan vad trä är hårt" - Maxi
 
"Får jag sova i ditt skrev?" - Maxi
 
"Fabian, får jag prutta i din säng?" - Klas
 
"Maxi, du måste vara naken" - Klas
 
"Vi är tysta som möss i ägg" - Maxi
 
"Gustav, du kidnappade ett papper" - Albin
 
"Klas pruttade kerpentin" - Maxi




Och det här är veckan i övrigt:
 
"Men varför vill du ha henne igen? Du har ju redan knullat henne" - Albin
"Du vet inget djupare en sex va?" - Maxi
"Analsex?" - Albin

"Släck i taket, jag har en lampa i huvudet" - Gustav

"Det är en ficklampa som är ute och går" - Albin

"Jobb kommer aldrig komma emellan mig och min öl" - Albin

"Jag tror jag skallade min tunga" - Maxi

"Men har du sett hon på Ur o Penn?" - Daniel
"Vad är Ur o Penn egentligen?" - Fabian
"Typ klockor och sånt" - Daniel
"Men Penn då?" - Fabian
"Fan vet jag... Smycken och sånt kanske?" - Daniel

"Mesigaste fisen, manligaste ropet. Försöker du kompensera?" - Albin

*Albin pratar om hur många killar han har strulat med*
"Men jag är väl uppe i trettio stycken nu" - Albin
"Trettio killar och tre tjejer?" - Ester

"Jag tror jag kräktes lite i din skjorta" - Maxi

"Jag är rätt full" - Maxi
"Jag med" - Albin
"Word" - Maxi

"Så det kommer ske sjätte i fjortonde eller nåt?" - Maxi
"Ja" - Albin

"Det är som allt blev smält och med lysen" - Maxi om TVn

"Det är ett kinesiskt hus på en båt" - Maxi
 
Och det var allt. God natt

/SnubbelStöd af SchnabelKäse

Kommentarer
Postat av: Olof

Hur fan kommer ni ihåg alla citat?

2008-11-20 @ 20:26:10
Postat av: Ester

Kära Olof, håller man sig nykter så kommer man ihåg det mesta. Dom här gossarna vet att man kan ha kul utan alkohol. Dom vet om det, men dom skiter i det och använder papper och penna istället.

2008-11-20 @ 21:18:16
Postat av: ella

ni är dumma i huvet. det säger jag med kärlek.

2008-11-21 @ 03:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0