Nu taggar vi

En tagg taggar, och så gör även vi. Poetiskt va? Tagg så mycket...

Tänkte redan nu gå ut med ett pressmeddelande, i helgen ska vi i Skåp ut för att göra det vi är bäst på, nämligen just Skåp. Ni som vet vad det betyder förstår, ni andra gör det inte. Otroligt va?

Men vi ska i alla fall ut och kröka oss krökta, supa oss super och dricka oss tillbaka till cro magnon-stadiet, och den som vill vara med får det. Skåps bättre hälft, Albin och Maxi, ska tillbringa morgondagen med att styra upp ett ordentligt kalas där vi tänkte spendera fredagskvällen/lördagskvällen/både och. Detta ska de göra för att de verkligen inte har någonting annat för sig och är därför den bättre hälften.

Vet ni att ni har en fest men känner att någonting fattas, hör av dig.
Vet du om en fest men kan inte komma och behöver någon som festar åt dig, hör av dig.
Är du tjej och känner att du vill dela kroppsvätskor med unga starka, relativt friska, alfahannar, hör av dig.
Är du kille och känner att du vill göra ovanstående, hör inte av dig.
Är du emo, ring bris.

Men som sagt, det blir partaj i helgen och ni ska med. Tack och hej, snoppostpastej.

Dagens nya ord: Snubbelstöd, vilket betyder penis.

Goder aften, mina sköna damer, osköna slynglar och eventuella tångräkor.

/Albin

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha ååh jag vill supa med er. det är så jävla rolig.

Men atar att jag får nöja mej att åka på fest till norrköping.. Inga planer på att komma ner och festa med mej snart ?

2008-11-05 @ 23:46:24
URL: http://oohfree.blogg.se/
Postat av: Liz

Jag listade ut redan på första raden att det var Albin som skrev!

Min hund heter Albin.

Min pojkväns mamma vill ha en gris som heter Albin.

Det finns en maggotodlare (larvuppfödare alltså) som heter Albin.

Jag är glad att jag inte heter Albin.

så skeggis pekaskratta

2008-11-25 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0