Nu blev det kveller...

Och det gick väldigt fort, dagen har liksom flytit förbi, flytit som honung, flytit som flytningar(usch), flytit som häxor(?), flytit helt enkelt.  Men den har flytit på bra. Jag har sökt jobb. Albin har sökt jobb som porrgubbe, han ska faktist sälja dildos.
Jag har städat Albins rum, och vikt tvätt, och plockat ur diskamskinen. Och efter det satt jag, fetto och stinky och spelade dataspel. Vi vann:D

Imorgon borde vi bli fulla. Det är kuligt. Jag har inte pratat med min familj på en vecka. Funderar på att göra det.

Jag har tänkt på en sak... Om någonting är fullt av vakum, och vakumet är fyllt av tomhet. Vad är tomheten fylld av?
SUG PÅ DEN DU!!!



//Snubbelstöd af SchnabelKäse

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Mycket kul blogg. Mycket kul läsning!

2008-11-06 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0