Makaronens illusion - En studie i dumma idéer.

Och ni som trodde att ni skulle få en studie i dumma idéer här tar fel, för det orkar jag inte skriva. Det räcker med att titta lite på Maxi så har man fått det mesta klart för sig ändå.

Om vi nu, av någon outgrundlig anledning, har några läsare i Jönköping så tänkte jag bara förvarna för en hysterisk storm bestående av två ägg och deras sjukdomar. Vi siktar på att komma ner i nästa vecka, bo hos vännen Oscar, styra upp festandet i Jönköping samt arbeta.

Jag, Albin, har idag sökt två jobb som homepartysäljare och siktar stenhårt på att få jobben. I alla fall ett av dem.

Yrke? Den här kommer bli min högra hand och den här min vänstra Yrke?



För er läsare i Falun som vill avnjuta en sista ljummen smuggelöl med oss så får ni ta och höra av er i innan helgen för sen är det kört. Mkay?


För övrigt växer bloggen lavinartat, vilket gör oss glada så vi vill skriva mer, så läs mer och ge oss feedback så får ni nya, saftiga inlägg hela tiden. Nice va? Det tycker i alla fall vi. Skit på er så syns vi när ölen öppnas.

Tack och god natt, eder Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: Oscar

Homeparty säljare för porrleksaker... Nice! :D

2008-11-07 @ 00:59:57
Postat av: Oscar

Btw, får ni jobben så kommer jag att skratta tills jag dör, och så kommer jag att få en massa dildosar i lägenheten =)

2008-11-07 @ 01:01:32
Postat av: Olle

Haha längtar fan tills ni flyttar ner.... PARTY!!!!!!!!!

2008-11-07 @ 13:09:10
URL: http://oohfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0