Kort resumé av gårdagen

Nu ska jag och Klas försöka återskapa gårdagens bravader på ett bra sätt, vilket kommer gå dåligt.

Vi börjar under dagen med att inhandla alkoholhaltiga drycker, dansa hysteriskt och vifta med våra penisar i ring. Sedan bar det av till stan för att festa på Järnet hos någon som vi inte visste om, men kom på villovägar och hamnade på Knoppen där vi levde rövare, ägde varandra och omgivningen på singstar, berättade snuskiga historier för små, små söta flickor med små, små fina tuttar. Typ. Vi blev omåttligt populära. Såpass populära att vi faktiskt fick med oss större (läs: yngre) delen av tuttfröknarna till Järnet där vi raglade in i en dimma.

Väl där så vet vi ingenting, men vi tillbringade mycket tid till någonting, och vi tror att det var roligt. Maxis fingrar luktade fisk.

Sen skulle det bära väg till fest i Elfsborg, på vägen ut så svepte Klas en trettiofemma, sa HUVHVE, skallade en stolpe och kalvade ordentligt i rabatten. Maxi försvann hem för att äta och vi drog vidare, dock utan små tuttar.

Fest på Elfsborg, värdinnan var myspysbyxefull och intresserad av fel (läs: rätt) herre (läs: mig). Men det var trevligt. Klas ramlade över en soffa och gick sedan hem och vaknade med en axel. Ebba tog bort sig själv och gick hem och sov hon också. Olof var borta. Kvar var alltså jag och Gustav och vi hamnade på kvällens fjärde fest där vi satt och pratade gamla minnen från grundskolan och tittade på ett antal glassätande gräsrökare. Haschdimman låg tät, alla rökte.
Jag och Gustav avstod.

Sen säger det poff. Jag vet inget mer än att jag helt plötsligt är hemma, sen i Ebbas rum där jag skriker, sen i soffan, sen på golvet, sen vid datorn och sen somna framför Avatar. Maxi kan ge en mer detaljerad bild av den delen av kvällen.


Idag har vi varit mjuka. Pizza har ätits i timtal, sex har diskuterats i timtal, alla har bajsat upprepade gånger, i timtal. Nu peppar vi inför kvällen, folköl är grejen. Det, i ett tidigare inlägg, nämda erbjudandet om alfahannar kvarstår.

LA PARTAYA BOJAH!

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: Olle

hahaha åååh jag hade velat vara med ! <3

2008-11-08 @ 19:11:02
URL: http://oohfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0