Könsöppning får finbesök

Här sitter jag då i min ensamhet och taggar inför helgen, precis som min alltid så kompetente medbrottsling skrev i ett tidigare inlägg. Lyssnar på "James Brown - Sex Machine" , och trivs i doften av mig själv.
Mår otrooligt bra då jag snart kommer till att vara på rymmen, än en gång.
Denna gång bär det av till Jönköping och till våran fruktansvärt söta och gravt alkoholiserade vän Oscar Fehrm. Jag (se: Maxi) och Albin (se: smutsig) har bestämt oss för att göra något vettigt av våra liv och styra kosan mot detta bibelbeltsinflueradeskithål (se: Carola Häggkvist) för att scouta i helt outforskade jaktmarker och bli portade från helt nya krogar. Med största sannolikhet kommer denna episka resa gå av stapeln tis-ons i nästa vecka (se: sen). Vi tänkte åka på måndag, men albin ska till tandläkaren.

För övrigt så tycker jag om oboy.
Jag ska nog söka till TALANG 2009 på TV4 nästa år. Och spela popcorn på huvudet.

//Snubbelstöd af SchnabelKäse

Kommentarer
Postat av: ebba

jag hatar oboy.

2008-11-06 @ 20:57:46
URL: http://ebbaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0