Jag bor i en helg

Tänkte också dela med mig av helgens händelser. Fast egentligen har det inte hänt så många händelser denna händelserika helg.

Om jag inte minns helt fel börjar det med en fredag, fylld av skola, italienare, småflickor med hallongrottor och glasögon.
Om jag inte minns helt fel fortsatte det med goda vänners sällskap och öl.
Om jag inte minns helt fel sa det poff (poff, poff)
Nu minns jag nog fel men jag tror att resten av fredagen fylldes ut med hårda runda mackor, möglig ost, bensinmackar, mjölk och en ö.
Efter en tupplur på ett skithus i en balkong fortsatte tuppluren, fast denna gång spatseras hemmåt. Då jag precis tagit farväl av min flock dyker det upp en burk på hjul med fyra ben. Glaset gömmer sig i dörren och en vacker ängel ber mig att hoppa in i hennes burk. Så där satt ett brunetterat flickebarn och burkade hem mig, hur grymt som helst då jag var sämst på att gå bäst.

Det blev en lördag, pigg och glad, bara att börja skaka!
Kvällen blev dock inte som planerat, nääää jag bara skoja, den var inte planerad. Men den blev inte som jag tänk mig då mina bitches dissade vår grymma förfest i köket med P3 på låg volym. Nej istället slutar det med att jag står vid strippstången på sletage och gör Lena ph-dansen på bacon, återkommande fenomen det där....
Jag kommer i alla fall hem idag runt lunch efter att ha sovit av mig ruset i en källare där jag druckit pepparkakor och ätit te. Och något som är bra är att alla mina burklik har inte blivit lik än!

Nu ska jag lägga en madrass på en planka och kasta sport under strumpor.

/das alfaschabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0