JA...

Innan Albin börjar skriva vill jag (SnubbelStöd af SchnabelKäse) bara tacka för inläggen från "Liz" mycket bra. Och ja det var  Albin som skrev, och gustav är bara överhettande kåt. Han stod i fotots tagande och titta på Albins syster...

Nu tar jag över ordet från Snopposten som skrev de tidigare raderna och så ska jag väl påta ner en rad eller två. Jag ska väl inleda med att berätta om dagsläget. Inget nytt på västfronten. Jag och Maxi kollar på Jerry Springer, garvar arslet av oss och dricker lite öl inför 90-talskvällen på Sliver som går av stapeln ikväll.

För att lugna ner min ömma moder som jag vet läser här så kan jag säga att jag numera är rekommenderad för ett jobb och har en arbetsintervju nu i veckan.

För The Show Must Go On och det gör den också. Vår tillvaro här nere i Könjöping börjar stabilisera sig och vi har det allt annat än otrevligt. Trots all öl. Eller tack vare... Skillnaden är hårfin...

Men, som min käre bloggkollega skrev tidigare så har jag fått samma tanke. Har ni verkligen fått rätt bild av oss?
Jag tror inte det. Vi är kännande människor med känslor. Maxi har jätteont sen han blev påkörd på fyllan och vi är alltid kåta. Så vi är människor vi också, vi minns det bara inte.

Men då min bloggkollega skrev en lista på vad han skulle bli när han blev stor så ska jag också göra det och här kommer den:

  • Bli världens härskare


And thats it. Så alla ni som inte ligger med mig i dagsläget får passa på nu, för annars får ni det jobbigt i framtiden när jag tagit över världen.

Efter några öl så blir man högljudd och okoncentrerad FÖRTITUSENPOÄNG!!!!

Se på Erik o Mackan för övrigt.

Men tack och full. Bladiblada, burk i en burk

/Ann Honnym a.k.a. Snabeldrake won dër Dopfeldick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0