Igår var det kväll

Jag minns inte när, men jag minns att jag någon gång sen jag kom hem inte kunde minnas vart jag var igår. Till slut kom jag fram till att det var en ganska händelserik kväll, och större delen av kvällen spenderades hos frej.

Det började på stan, somliga hade druckit för mycket rom på bio, någon försökte kränga sina smycken, vissa raggade på milfs med paket, filip och fredriks lillebror raggade på 50+. Vissa gjorde suspekta affärer med bilar, somliga sprang iväg med nummer, någon hörde fest och vi var på väg.

Vi hamnade hos farmor, ja det är sant, vi förfestade med en farmor, grymt! Somliga raggade även på farmor, som ska ha inflyttningsfest nästa helg, välkommen. Någon hade ätit för mycket gegga och vi gick vidare.

Framme vid vår nästa destination hade vi fått med oss en trädgårdslampa, som skiftade färg, awsome! Här vet jag inte så mycket, men roma var trevlig. Vi hamnade på staden.

Vi behövde folk och fest, frej kom på att han hade ett hus och jag kom på att det stod en flock flickor lite längre bort, problemet var löst. Nu började det hända saker igen. Alla gick, någon kissade, vissa uppmuntrade och ingen bangade. Några var kaxiga, somliga lugnade ner, alla gick in och rutan la sig på golvet. Poliser ringdes, golv damsögs, öl dracks och händer blödde. Festen forstatte, poliser kom, någon blev glad och någon blev drogmisstänkt. Poliser åkte. Lekar tog fart, vissa sög bra, vissa sög dåligt, flickor tappade kläder och pojkar tappade fler, någon klunkade och hulkade och festen rörde på sig.

Vi bodde i en pizzeria, hittade en värd och frågade efter kaffe. Kaffet var slut men det gjorde inget för pälsen åt pizza med ost. Erkännanden gjordes och sen bodde vi hos frej. Flocken försvann och festen dödde, telefoner fanns men inte efterfester. Mat lagades och jag försvann till min krubba.

Under kvällen träffade jag även en vän med en smiley.
Krogen försvann men inte mina pengar, lite bra, lite dåligt.

Nu ska jag äta och ladda för kvällen!

Lev väl!

/das alfaschnabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0