Hej...

... och välkommna. (beris är en ANALKAKA).

Vi som slagit våra, icke så intelligenta men däremot fungerande, huvuden ihop är:
(drumroll)

Albin "skeggis" Althar-Cederberg, som är ganska smutsig och som fördriver tid med att vara smutsig, ha löss och misslyckas med att strula upp 93:or på lokalfester i Borlänge. Han lyckas faktist sämre än en helfull men halv tomte mer känd som Arrusell.
Han gillar också festivaler där han träffar andra människor som också är smutsiga och luktar bajjamajja och indisk Ticka-Masala.
Albin är dock väldigt söt och jag gillar honom för den han är...

Klas "jag-är-på-samma-intelektuella-nivå-som-KESO" Lindgren. Klas är för tillfället heltidstoffel och deltidsfyllo. Klas tycker om sin flickvän, rödvin och långa romantiska höstpromenader. Klas tycker också om att supa sig tillbaka till Cro Magno tillstånd och bajsa, spy i handfatet, sms:a med random människa och föra ett relativt fungerande samtal med en hel fest. Samtidigt. (det är faktiskt sant). Klas brukar bråka med sin mamma om nyponsoppa.

Gustav  "storebror tjock" Lindgren, är, något förvånande, storebror till lillebror tjock (se Klas). Gustav hatar allt förutom att pilla med saker som lyser och låter samt Alex. Alex är Gustavs partner. Gustav är, som sin bror, en jävla toffel. Jag tror de söker en modersfigur (kom ihåg nyponsoppan). Gustav hatar Mig och Albin. Och sin bror. Men han umgås med oss för att få cigaretter. Gustav jobbar som sopgubbe. Gustav kan bygga om en muffin till en central-funktions-kylare. Gustav kan gå ut i en skog med en fickkniv och bygga ett IKEA-imperium.

Jag.

Kommentarer
Postat av: Olle

Maxi jag vill veta vem du är!!!

2008-11-03 @ 23:40:28
URL: http://oohfree.blogg.se/
Postat av: Olof

haha <3

2008-11-06 @ 21:28:25
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0