Hat, en rolig pryl

Det är ju så att vi har fått lite kommentarer om vår blogg av personer som inte riktigt värkar uppskatta våra liv. Det framgick tydligt att personen/personerna i fråga tyckte att vi i bloggen borde ta och växa upp. Detta tycker vi i SKÅP är jätteroligt. Och i och med att det har blivit populärt att vara anonym, vilket vi tycker är väldigt moget(att stå för det man tycker menar jag), Så tänkte jag meddela att det nu inte är Maxi, Albin, Klas och Gustav som skriver utan vi har blivit anonyma och nu kallas vi för: Tzen Tzur, Ann Honnym, Incog Niito och Unn Aimeed. Bara så att ni vet.
Om ni har synpunkter i övrigt, snälla, delamed er. Och var för guds skull inte anonyma, om ni inte jättegärna vill.

Nu ska jag berätta att jag var på anställningtjohejjsan idag, det gick bra. Jag är bra. Oerhört bra. Tack.

Ska bli viktig. Så ikväll firar vi med bubblande vätska med varierande styrkedrag, färg och konsistens.

Sanna är här och är söt, vi ska på nittiotalskväll ikväll. Med sanna och Tina .... =D ....

Vi har förövrigt tagit vårat mycket förnäma bloggande till en helt ny hänslående nivå. Vi har ställt upp i blogg-SM.
Albin kommer med mer info om detta inom kort.

Puss i daimkrysset och sup lugnt
//SnubbelStöd af SchnabelKäse aka Tzen Tzur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0