Ett badkar, en potatis, två tvillingar och annat dumt

Ja, jag vet, det har varit sjuk torka nu och det är tråkigt. Det tycker vi också. Men vi har svårt att göra någonting åt det då vår käre sambo Oscar har flytt fältet och tagit med sig datorn, så vi har ingen möjlighet att uppdatera. Allt vårat hopp står alltså till Gustav och Klas och man vet ju hur det brukar gå.

Helgen har varit galen. Tror jag. Saker och ting började spåra ur i fredags. Det finns ett inlägg om detta, men när det skulle upp så dödde vår uppkoppling, men vi lägger upp det så fort vi får tag på det.

Nu sitter vi på ett internetcafé och orkar därför inte skriva om helgens bravader, då det är ett helvete, men det kommer upp så fort vi kan. Vi lovar. Det finns sjukt många citat, ett antal klockrena bilder och enorma mängder minnesluckor.

Nu har då bröderna Tjock styrt sin fula bil norrut och jag och Maxi tillbringade söndagen med att lukta äckligt och kolla på film. En och annan öl dracks. Idag har vi mest existerat och nu langat våra slappa rövar in till stan för att hitta jobb, eller i alla fall presentera oss på eventuella arbetsplatser. Jönköping är trevligt, men kallt. Vår lägenhet är trevlig, men varm. Vi är för övrigt oerhört hygieniska och duschar/badar flera gånger om dagen. Nästan. Om inte annat kan vi extraknäcka som russin.

Den omtalade mingelbilden som nämdes i kommentarerna tidigare ska också komma upp. Vi har hittat den, men har inte tillgång till den än, men det styr sig. Vi jobbar på det helt enkelt.

Och nu till det mest otroliga av allt: Guldfiskarna lever och är vid liv. Det känns oerhört bra och vi är mycket stolta.

(Vi är för övrigt också vid liv, men det kanske inte var lika intressant)

Imorgon ska vi tvätta och jobba på jobb, vilket är jobbigt men jobb måste man ju ha och då får man jobba lite för det.

Det finns för övrigt massor med trevliga pojkar och vackra flickor här, vilket är bra. Jag fick ett ragg i pissoaren på Bongo. Han var läskig.

Nu ska jag leta jobb. Ha en god natt så ska jag försöka uppdatera lite mer än vad jag kan. Tack och hej.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: Oscar

Fuck, jag förlorade just 50 spänn på en trött fiskjävel

2008-11-18 @ 00:29:07
Postat av: Anonym

oj oj, ena tvillingen här då!! =D

2008-11-18 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0