En tanke

Jag satt precis och avnjöt en kalle anka-pocket i de giftiga dimmorna på dass. Då slog det mig, får folk verkligen rätt bild av oss? Jag menar, det enda vi skriver om är fest, fest, små flickor, sjukhusbesök, på fyllan och fest.
Så nu tänker jag bevisa för er att vi också är människor med drömmar och mål.

När jag blir stor ska jag bli:
  • En internetbank
  • En trebarnsmamma
  • Arbetslös
  • En cappucino
  • Pank

Då jag, sedan jag vaknade upp någon helt annan stans dagen efter min myndighetsritual, har lyckats med tre av de här punkterna måste jag påstå att jag är ganska nöjd med mitt liv.

Nu ska mitt liv sova.
Sov gott, tack!

/das alfaschnabel

Kommentarer
Postat av: Anonym

växt upp någon gång för fan ..

2008-11-25 @ 13:13:05
Postat av: skåp

Vi på skåp tackar för ditt bidrag!

ha en fortsatt otrevlig dag =)

2008-11-25 @ 13:32:04
Postat av: ebba

precis, väx upp era omogna neeerds! och vadå trebarnsmamma? det går ju inte!!

2008-11-25 @ 20:00:19
URL: http://ebbaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0