En hyllning till Oscar Fehrm (vår fyllekompis som vi ska flytta till(jag och albin alltså))

Maxi är jättetrött och skriver flum, ber om ursäkt, han är dum.



Vi träffades i Falun för länge sedan,

jag var på väg att bli full, du var det redan.

Jag minns en sjö, en strand och Albins spya,

Jag minns en öl i min hand, det kom hela tiden nya.

Vi gick in i dimman, tillsammans vi två,

sen började vi limma, på flickor små.

Du ragga på en jänta, mer och mer,

så hör jag från en glänta, ”snälla gå ner”.

Du fick inte till det, men sånt är livet,

fast det är trist när man går bet, med underlivet.

Men det spelar ingen roll, för vi fann en gnista,

en sån där idiot, som man inte vill mista.

 

FittOscar, FittOscar, älskade vän,

som gillar att bli insmord, och fistad av män

Som borde vara kristen och be till vår gud,

men som föredrar fisten och piercad förhud.

FittOscar, FittOscar, älskade vän

Det var länge sen nu men snart ses vi igen.

 

Sen lämna du Falun till mitt stora förtret,

och skall jag vara ärlig så känns det som du smet.

Du smet ifrån fylla, från fest och hålligång,

Tiden från varandra har varit för lång.

Nu blir det andra tider, nu kommer vi dit,

jag och lille Vider tackar ja till din invit.

Det skall pussas, kramas och mysas(med flickor)

Låt dina vätskor flöda(då menar jag drickor)

Plasta in dina möbler, brädor för fönster,

då allt ligger överst i vårat fyllemönster.

 

FittOscar, FittOscar, älskade vän,

som gillar att bli insmord, och fistad av män

Som borde vara kristen och be till vår gud,

men som föredrar fisten och piercad förhud.

FittOscar, FittOscar, älskade vän

Det var länge sen nu men snart ses vi igen.

 

Några välkända rader avslutar nu,

så handen över huvet den vi skålar för är du;

 

Armen i vädret blicken i skyn,

så var det menat wisky och renat,

vårt mål alkohol

för den som tål skål.


Kommentarer
Postat av: analskurken

grymt, nu behöver jag itne skriva en egen låt till afron =D

2008-11-07 @ 07:51:32
Postat av: Olof

Haha kreativitet på hög nivå!

2008-11-07 @ 09:02:08
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: Olle

hahaha så jävla bra!

2008-11-07 @ 13:16:04
URL: http://oohfree.blogg.se/
Postat av: Fantomen

FittOscar, FittOscar, älskade vän,



som gillar att bli insmord, och fistad av män

2008-11-07 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0