Dygnsrytm.....

Jag vet, jag borde sova nu då jag har en skola att sköta, he he he, men jag tänkte att jag skulle hinna skriva något här.

Jag har hört från olika håll att folk tycker att det är dött, och att jag ska skriva ett inlägg om gårdagskvällen. Jag tycker att det är jättekul att ni vill ha uppdateringar men idag måste jag göra er besvikna, om jag ska klara av att skriva ett inlägg om kvällen så är det jag som behöver uppdateringar. Så, om någon av er läsare såg mig, hörde mig eller kände mig lördags kan ni försöka återberätta det i kommentarsfältet.

Jag vet dock lite saker jag kan dela med mig av, men det blir kortfattat.


Jag var på en mysig förfest med mysiga öl, mysiga vänner och mysiga sånger.

Festen myste vidare och Jag + bror hamnar på etage, där vi var helt först, ensamma och först. Vi kommer därför på den briljanta idén att prova en long island, 10a, för att se om den är god när man inte är bajsfull, det var den.

Etage befolkas och sen vet jag inte mycket mer, förutom absintshotten.

Minnet är försvunnet och jag vaknar upp idag men en pizzakartong med en halväten pizza på golvet, jag har även ätit upp en hörn på kartongen. Så, jag var uppenbarligen på maestro!


Det var det jag hade, vet ni om jag gjort något dumt, fult, fint, roligt, dick eller böna så meddela gärna, tack för ert sammarbete.

Kiss, kiss, kiss, URIN!

/das alfaschnabel

Kommentarer
Postat av: oliz

ofta man sover? hehe. Lät som en finfin lördag du, jag har ikke något att tillföra, tyvärr!

2008-12-01 @ 00:34:57
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: olivia

vi träffades på maestro! du var väldigt glad att se mig. men då jag inte var i klaraste skicket kan jag inte tillföra så mycket, jag tror att du utbrast något i stil med: nämen det var inte igår! sen pratade du och petter om ett par random saker som jag inte hängde med på.

2008-12-01 @ 08:39:39
Postat av: julia

kan bara bekräfta att du var på maestro runt 3 någonting.

2008-12-01 @ 11:37:35
Postat av: ebba

japp maestro bekräftat ännu en gång. hörde också din ljuva stämma (som alltid är typ 1000 decibel högre än alla andras) ropa orden "ja, men då ringer du mig imorgon!!" till okänd person av kvinnligt kön. något svar hördes ej. klart slut

2008-12-01 @ 16:56:56
URL: http://ebbaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0