Det var bajs... Eller mossa... Eller... Jag vet inte

Då har man genomlevt en helg till och det var väl minst sagt intressant. Helgen började i onsdags då vi fick finbesök av vår old man som var trevlig och glad. I alla fall efter några öl... Så vi käkade alltså. Och drack öl. Och sen blev det lite mer öl efter det och så upptäckte Maxi att man kunde köpa tolv öl för 280 kronor så det gjorde han och sen drack vi upp den.

En öl eller två eller tre senare så sa det hej kom och hjälp mig och vi var sent om cider på Centrum där saker och ting sprang runt. Vi hakade på. Ungefär här är minnet borta och vi vaknade hemma, glada i hågen.

Torsdag var en ordentlig dag, så vi var ordentliga.

Sen så bidde det fredag och vi vimsade iväg för att helt plötsligt vara högt uppe och sen var vi lika högt uppe men någon annanstans. Sen fick vi öl i oss, och lyckades, i sällskap med två trevliga damer, hamna i stan. Väl där var det dans och glada toner och saker och ting sa poff. Somliga försvann iväg och tyckte att det var dags att utforska Könjöpings sjukvård så det gjorde han med hjälp av en kofångare och lite bondtur.

En annan hade inte råd med bussen så han fick ta en rätt lång men inte helt otrevlig promenad hem. Väl hemma fick upptäckte han att somliga var på plåsterkåken så han sov en timme eller två till och väckte den tredje ärkemuppen som hade varit medvetslös sedan elva på kvällen dagen innan, och så åkte de upp för att hälsa på den förste ärkemuppen, som såg ut som ET i en gocart där han munter i hågen men med ledset ben.

Sen viftade vi hem oss för att plocka upp Daniel och vänta på Fabian. När de kom så var vi i ett hus. Daniel inledde kvällen med tusen spyor och en begravning, Maxi gjorde en enbensdans utan dess like och jag var glasögon. Sen tröttnade mina ögon och en säng var varm så jag tog det säkra före allt annat och tog kinesen i vitörat.

Fabian blev full på två öl och var full. Jag tog fortfarande kinesen i krubban.

Maxi och Fabian agerade trettio thailänska knarkpoliser med spegelglasögon och sprang in och slog mig med flaskor och skrek BAKKA BAO BAKKA BAO hela vägen till Bankwack federal plison.

Sen var det dag. Alla var glada utom Daniel som var sjuk. Vi pallrade in oss i Fabians handskfack till bil för att ta oss hem, vilket vi gjorde. Sen kom vi hem och Maxi gick och nannade, jag diskade upp massor med disk. Diskjockey. Oscar gick och handlade mat som han sen tillagade och vi avnjöt. Matjockey.

Sen övergick vi till arbete och sökandet av arbete och där har vi varit sen dess. God mat och glada miner borde ge gott resultat och det har det också. Allt är bra.

Helgens citat:

"Min penis blev rätt besvärad när hon gick förbi" - Maxi
"Min med" - Sanna

"Jag behöver inte den här. Jag har redan HIV" - Sanna om en kondom

Maxi kommer ut från toaletten på amor. Där står en fjortis.
"Hur kan det ta så lång tid?" - Fjortisen
"Det var en stor korv" säger Maxi glatt

"Det ser ut som om att jag har en hjärna" - Felicia

"Hjärnan är borta! Jag åt upp den" - Felicia

"Jag är våt. Men inte om munnen" - Erika

Tack och hej, busschafför.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: Sanna långpanna

Varför tog ni inte med tinas citat? du ser ut som min syster :S

2008-11-24 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0