Den sista morgonen

Idag är min sista dag i Falun, vilket känns knepigt och bra. Jag har liksom inte riktigt tänkt på att jag flyttar imorgon... Så jag har inte packat. Alls. Inte städat heller. Jag har inte gjort någonting för att förbereda en flytt. Kanske inte jättesmart, men det har jag aldrig gjort sken av att vara så det är lugnt. Det känns liksom... Lugnt. Det kan iofs. bero på att jag har varit full så mycket de senaste dagarna, så jag har glömt bort att flytta.

Albins protip: Det som inte kan dövas med alkohol kan bara dövas med mer alkohol.

Jag har för övrigt kommit på ett bra namn till vår kommande lägenhet. Nämligen Arken.
Motivering: Alla sorters raser kommer vara där, med mål att försöka befolka en hel värld.

Snart ska jag låta en tant vara i min mun. Tandläkare är grymma, mer värdelöst jobb får man väl leta efter. Nästan så att man borde trycka i sig en hel vitlök, bara för att jävlas med henne.

Vad har man med sig när man flyttar? Förutom könssjukdomar, ett ombyte kalsonger och några magasin Rocky då?

Förövrigt läsarrekord igår, grymt folket, ni gör det här nästan lika bra som vi. Nu är det dags för mig att hitta på roligare saker, tack och god natt.

/ Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0