Brum, sa Bamse

Löjligt tidigt, fittigt jävla kallt är det också, jag menar värkligen sjukt kallt. Har precis vaknat. Åt frukost. (en trött ciggarett och två glas juice) Vad är det för jävla pajjas som har kommit på hur man skriver juice föresten. Löjligt. Från och med nu ska jag stava juice: jos. Logiskt, fint och ganska gullit...

Jag och Albin är bra på att packa, fem väskor var, de e nice.

Albin säger att min pung är äcklig, han är dum.

Albin hälsar förövrigt, dick. hälsar han alltså.

Nu ska jag väcka Albis mamma och packa bilen, känns lite episkt att vi äntligen är påväg. Kommer sakna en del med Falun.
Har ädnå haft en del kul här. Det jag kommer sakna mest är faktist Klas.  (och gustav också men han är ju mest full och röd, de kan man hitta nån annanstans också)


Hejdå Falun. Fuck You Falun. Bara så du vet, jag älskar dig Falun

SnubbelStöd af SchnabelKäse

Kommentarer
Postat av: Olle

Lyckatillgrabbar

2008-11-11 @ 08:46:59
URL: http://oohfree.blogg.se/
Postat av: Klara

Det är lika bra att jag erkänner.

Jag kommer sakna er.

(äckel)

2008-11-11 @ 08:50:58
Postat av: Klara

Åt frukost. (en trött ciggarett och två glas juice), tror att det är lite det jag kommer sakna mest av allt.

(svin)

2008-11-11 @ 15:49:03
Postat av: Klara och klara

okej, förenkling:

Första kommentaren, (äckel)-kommentaren är av KP, dvs K.Pettersson

Andra kommentaren,(svin)-kommentaren är av, K.Hedin.

många kramar (äckelsvin)

2008-11-11 @ 21:48:38
URL: http://blogglösa
Postat av: Anonym

Falun kommer komma ett steg närmare en bättre miljö nu när ni åkt.. men kommer sakna er ändå =P

2008-11-12 @ 12:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0