NOM NOM NOM NOM

Så låter Oscar när han är full, vilket han är nu.

"Maxi! Du har fått en avsugning efter avsugning, vad fan har jag fått? En runkning av mig själv!" Kläckte Oscar just ur sig efter att ha ramlat ur sängen två gånger och faceplantat en kudde.

"Vänta! Det ligger en råtta här. Eller ja... Musen"

Och nu ramlade han igen. Nu tränar han triceps med armhävningar.

Kvällen har varit så att jag och Maxi har suttit hemma och myst, druckit kaffe och kollat på Hannibal. Oscar har varit på after-work och kommer imorgon vakna med en bakfylla som kan döda en valross. Synd...

Nu tänkte jag berätta lite naturfakta som inte alla känner till:

Snippan [vaginale kallus fulus] är en sällsynt fågelart med unika drag. Snippan finns endast av honkön och fortplantar sig genom sex, så som många andra fågelarter. Snippan bygger sitt bo mellan två sammanvuxna träd och tillbringar sedan hela sitt liv där. Vissa arter av snippan river dock sitt bo när den börjar bli intresserad av det manliga könet.

Det finns flera arter av snippan, som den lite köttigare bullsnippan samt den rödnätta snippan. Gemensamt för alla snippor är dock att den, trots att den har vingar, inte kan flyga. För att visa sitt intresse för fortplantning så utsöndrar snippan en distinkt doft samt vätska, vilket gör att arter av det manliga könet förstår att det är dags att para sig.


Ja, ni förstår poängen. Snippa är ett fruktansvärt löjligt ord. Snopp också för den delen. Snopp är en liten penis och snippa är en fågel, kan vi komma överens om det? Att kalla den kära köttgrottan för snippa förknippar jag med tidelag vilket är fruktansvärt avtändande, om man inte pratar om sumpbävrar (som för övrigt är ett annat ord för otvättat kvinnligt könsorgan).


Men det var allt för ikväll, det är dags att gå till natten. Jag har för övrigt börjat komma in i jobbet nu, oerhört bra. Tack.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer
Postat av: Svalka

Passa dig för att komma ut på jobbet bara. Mwaha.

2008-12-11 @ 03:35:16
URL: http://verschmelzung.blogspot.com
Postat av: Mimmi

fan pojkar, jag saknar er!

2008-12-12 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0