Ikväll är det kväll

Jo, det ska ut och drickas en god öl eller två i goda vänners lag. Varför? Jo, för att det är gott. Och en till anledning, nämligen att mitt slacker-liv är slut. I nästa vecka sätter jag nämligen igång och tjänar in min leveöl på riktigt. Underbart!

Var på anställningsintervju idag, och det gick bra. Det tog tio minuter, sen hade jag jobb. Sen tog det trettio sekunder att gå ut därifrån, så totalt sett så var fick jag jobb på elva minuter. Oerhört bra. Tack.

Så, ikväll bjuder Maxi mig på öl som jag betalar, men dock väldigt få öl då vi är duktiga pojkar som bara tar några öl efter jobbet, och sen räcker det. Tänker mig tidig hemgång och jag tänkte komma ihåg det också. Faktiskt.

Det bästa med att ha ett jobb är after work-ölen. Lätt. Så värt.

Vill även gratulera Klas som också lyckats få ett jobb. Stora eloger och små penisar till dig.

Kattfnask var ett roligt ord...

KACKERÅTTA! =D=D=D

Det här kan vara ett av de mer värdelösa inläggen i den här bloggen, men det är bra ändå. Whippo!

Maxi har rakat skepparkrans i de nedre regionerna... Och tycker att det är en bra idé. Vi kan fråga Shrek om hon klagar.


God natt, jag signar ut, slut.


/Snabeldrake won dër Dopfeldick


Kommentarer
Postat av: Oscar

Tidig hemgång... haha! Vi kom hem strax efter tre =)

2008-12-04 @ 12:26:47
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 12:46:30
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0