Ibland får man leka med sig själv

Och det här är ett sådant läge:


Tack till Sandra för den bilden.


Läget står till som så att Oscar är en hårt arbetande ung man, jag är en stor slacker och Maxi har sex i köket. Utgår jag ifrån i alla fall...


Citat om ämnet:

"Nästa gång du drar hem en tjej, kan du inte få henne att köpa dammsugarpåsar då?" - Oscar gällande Maxis senaste hemsläp som köpte mat till oss.

Och ja, Maxi knullar. Det hörde jag nu. Frågan är om man ska störa eller inte... Det vore ju outgrundligt roligt, men lite elakt också.

Helgen har varit trevlig med utgång i lördags. Bongo för hela slanten, var det meningen, men efter en öl eller två svävade Maxi iväg till Centrum med en omgång damer. Själv träffade jag min skäggiga chef och så bidde det som det bidde och jag vaknade hemma hos honom med en andedräkt som luktade dyr whiskey och en huvudvärk som kunde avliva en polsk same.

Klas har fått provcykla för övrigt. Gustav beskrev erövringen som "A face like an ogre and a body like a eggplant". Detta låter underbart.


Men nu ska vi göra någonting lite mindre vettigt än i övrigt, så jag funderar på att bajsa. God natt, auf viderdick.

/Snabeldrake won dër Dopfeldick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0