En vuxen människa

Ja, så känns det faktist. Har jobbat hela veckan, haft med mig matlåda och sett viktig ut på bussen med en metro och en kaffekopp. Det har gått bra. Över förväntan måste jag säga. Just att komma över förväntan var väl kanske inte så där överdrivet svårt dock.
Var ute på afterworköl i onsdags och kom hem i myndig tid.

Men nu är det helg och andra bullar bakas i den alkoholdoftande bakugnen Värnamo.
Jag blev idag nämligen uppraggad av min nya arbetskamrat Malin. Malin är en nittonårig ung dam i sina bästa år. Malin gillar att köra bil. (Albin och Maxi gillar inte att sitta i samma bil som Malin när Malin kör bil). Malin tycker om öl i glasflaska och leopardmönstrade tutthållare. Malin tycker om näspiercings och har därför två.
Malin söker en ung man(han också i sina bästa år), som är villig att riskera liv och lem i bilen med Malin. Hon tycker också om långa månskedslemonader på fyllan och att ligga med en brasa. Hon vill också attt pojken i fråga ska röka. För Malin röker. Så om någon känner sig manad är det bara att höra av sig här på bloggen, bifoga bild och hoppas på att Malin väljer ut just DIG för en date på tu man hand.

Ikväll ska vi på Harrys och typ ta det lugnt. Det blir svårt att köra på en ordentlig helkväll då det bara finns en krog och Albin brukar lyckas få oss utkastade från andra krogar på 24:55 och två hundradelar.

Albin är för tillfället ganska trött så det ska vi ändra på nu med en dunk vin.

Kyss och smek
fjortislek
//SnubbelStöd af SchnabelKäse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0