En laktosintolerant mjölk

hej, hallå och oerhört mycket hej! Jeg vet, jag har varit dålig att uppdatera, riktigt dålig. Nu minns jag inte allt som hänt i mitt händelserika liv men jag ska ge er en kort sammanfattning av vad som hänt mig sen förra helgen!

Jag och min axel har förlorat vår sista gnutta värdighet. Jag har vaknat upp hos min lärare dagen efter fest. Jag har gått på krogen. Jag har faceplantat från strippstången. Jag har vaknat upp i min kompis lillasysters säng. Jag har blivit attackerad av ett avlopp. Jag har inte pluggat. Jag har skrivit viktiga prov och avslutat viktiga kurser. Jag har köpt en julklapp. Jag har haft en plan. Jag har misslyckats. Jag har blivit full som aldrig förr. Jag har fått stearin på skorna. Jag har fått insikter. Jag har utvigt en toalett. Jag har invigt en toalett. Jag har blivit skyldig pappa 2000 kr. Jag har fått utskällningar. Jag har haft viktiga samtal. Jag har fått reda på att alla tycker jag är dålig. Jag har tagit avsked. Jag har varit nykter på fest. Jag har nästan fått stryk. Jag har börjat en reform. Jag har träffat bra människor. Jag har åkt container. Jag har varit en julgran. Jag har fått sällskap. Jag har gått på tok för mycket. Jag har funnit tjusningen i backhoppning. Jag har sjungit. Jag har konstiga vänner. Jag gillar det.


Visste ni förresten att  SIM-kort förångas?

Och en sak till, försök inte att glida på kuddar, Newton har en poäng.

/das alfaschnabel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att du är dålig. Bra va?

2008-12-17 @ 19:55:28
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0